Marketing is een competitie waar je strijdt om
de aandacht van jouw doelgroep

MARKETING

Een goed onderbouwd marketing plan is de helft van het werk

Als ondernemer heb je altijd een doel binnen je marketing. Je wilt meer klanten, je wilt meer bezoekers, je wilt meer verkopen. Maar, een doel zonder een plan is slechts een wens. Wij kijken verder naar wensen en zorgen dat plannen uitkomen.
kijk hoe wij jou helpen

Websites

“Het is jouw podium, laat zien wie je bent”

Je website is je podium en op het podium moet je laten zien wat je kan. Je website is namelijk meer dan alleen een informatiebron. Het is een afspiegeling van hoe jij als bedrijf bent en wat je wilt uitstralen. Tevens biedt je website de mogelijkheid voor een laagdrempelige vorm van eerste contact, een eerste indruk. En is die eerste indruk goed, dan zal dat de kans op een vervolgstap aanzienlijk vergroten.

Mogen wij jouw podium bouwen?

Samen bouwen

Remarketing

“Hetzelfde nummer nog een keer afspelen”

Bezoekers die als eens een kijkje hebben genomen op jouw website, zijn natuurlijk ontzettend interessant voor jou. Het liefst wil je dat ze weer terugkomen. Zij hebben namelijk al interesse getoond in jouw dienst of product. Door remarketing slim in te zetten, kan je de bezoekers die eerder jouw website hebben verlaten, elders op het internet jouw advertenties tonen. Dus je laat je ‘eigen geluid’ nogmaals horen. Dit met als doel om deze bezoekers wederom naar je website te leiden en zo te verleiden om alsnog jouw dienst of product af te nemen. Oftewel, potentiële klanten aansporen tot de aanschaf van je dienst of product.

 

Hier wil je je dan ook graag op richten, want helaas is het zo dat het overgrote deel van je websitebezoekers niet na één websitebezoek overgaan tot een conversie. In de meeste gevallen gaat slecht 2% van de websitebezoekers bij het eerste bezoek over tot aankoop. Dat betekent dat maar liefst 98% van de bezoekers de website verlaat zonder een conversie (zoals een aankoop of een ingevuld formulier) te hebben verricht. Daarnaast moet je gemiddeld 3 tot 5 keer gezien worden voordat de koper een vertrouwd gevoel heeft bij jouw dienst of product.

Remarketing is één van de meest effectieve manieren om jouw potentiële doelgroep te bereiken door middel van adverteren. Veel webshops maar ook websites maken al gebruik van remarketing.

Je hebt vast wel eens een webshop of website bezocht, deze uiteindelijk verlaten en opeens zie je via bijvoorbeeld Instagram of een andere website, een banner met de artikelen waar je naar zocht. Dát is remarketing. Het terug lokken van een eerdere bezoeker naar jouw website. De kans is groot dat deze bezoeker ook daadwerkelijk op de banner klikt, waardoor hij of zij weer terugkomt.

 

Enkele voordelen van remarketing:

  • Je kunt effectief inspelen op het online gedrag van je bezoekers en wel door cookies in te zetten. Dit is niet moeilijk en ook zeker niet illegaal, maar het levert je wel veel op.
  • Mensen herkennen jouw advertenties omdat ze eerder in aanraking zijn gekomen met het product in kwestie. Omdat ze jouw advertentie herkennen, heb je meer kans op clicks.
  • Remarketing is goedkoper dan het plaatsen van een standaard advertentie.

 

BRANDING

Een goed onderbouwd marketing plan is de helft van het werk meer informatie

SOCIAL

Gebruik social media niet om indruk te maken, maar om impact te maken meer informatie