Campagnes
“Klink als muziek in de oren, bij wie dan ook”
Met goede en opvallende content op jouw social media kanalen kan je organisch een hoop mensen bereiken met “jouw eigen geluid”. Dit heeft tijd nodig, maar moet tevens structureel en goed uitgevoerd worden. Met de juiste investering in tijd en geduld, kan je echt een hele hoop mensen fan maken van jou en jouw merk.
Heb je wat minder geduld maar wil je je wel laten horen? Dan kan je met goed ingerichte campagnes toch direct op het scherm van je doelgroep komen. Ook hierbij gaan we opnieuw uit van de juiste brand om deze zichtbaar maken bij je doelgroep.
Je kan dit zien als ‘het kopen van luisteraars’ of het gratis weggeven van kaartjes voor jouw concert. Hierdoor gaan mensen naar je luisteren, worden bewust of onbewust fan en gaan sneller over tot kopen. We kunnen uiteraard ook gaan inventariseren wie er al een koopbehoefte heeft en ervoor zorgen dat jij “toevallig” voorbij komt en automatisch top of mind bent.
Dit kan op alle social media kanalen. Afhankelijk van je budget, doelstellingen en doelgroep maken wij een passend plan. In dit plan beschrijven wij hoe, wat en waar we campagnes gaan zetten om een maximaal resultaat te kunnen behalen.
Campagnes kunnen als losstaand sales & marketing element worden ingezet, of passend binnen een totaal strategie. Samen met organische elementen en eventueel andere betaalde tools kunnen we echt hele mooie resultaten behalen.
Je laten horen
Met social media eindig je vaak met een ‘kiek’n wat ’t
wordt’ strategie en dat is juist waar je voor moet
oppassen.
SOCIAL MEDIA
Gebruik social media niet om indruk te maken, maar om impact te maken
Marketing kan je pas inzetten als jij je branding duidelijk hebt. Branding gaat over gevoel. Het gevoel dat je wilt overbrengen. Het gevoel dat jouw doelgroep en mensen in het algemeen krijgen als ze aan jou of aan jouw bedrijf denken.Abonnementen
“Jij bent de ster en wij zijn jouw crew. Samen zorgen we voor fans”
Social media is heel belangrijk voor elke sales & marketing strategie. Dat wordt alleen maar meer. Social media wordt steeds vaker gebruikt als informatiebron. Als plek voor onderzoek en een platform om de eerste aanzet tot koop te doen. Door jou, maar dus ook door je doelgroep!
Er zijn heel veel mensen die wel tot jouw doelgroep behoren, maar nog geen behoefte hebben om jouw product of dienst af te nemen. Wanneer die behoefte wel komt? Dat is natuurlijk lastig in te schatten, maar we kunnen er wel voor zorgen dat je “top of mind” bent zodra de koopbehoefte er wél is.
Mensen die ten tijde van de koopbehoefte aan jou denken, noemen wij fans en die zullen overgaan tot koop. Komt die koopbehoefte niet, dan zijn ze nog steeds heel waardevol als ambassadeur. De kans is namelijk groot dat ze binnen hun netwerk en in hun omgeving jou zullen aanbevelen.
Om dit te bereiken moet je wekelijks structureel bij de juiste mensen zichtbaar zijn. Deze groep moet jou leren kennen en vertrouwen. Daarnaast moeten ze je een expert vinden en het jou gunnen.
Dit kost veel tijd en moeite, maar is organisch voor iedereen mogelijk! Lukt het je niet, wil je dat dit sneller gaat of heb je er geen tijd voor? Dan is een Social Media abonnement de perfecte oplossing.
Samen ontdekken we jouw “geluid” en zorgen wij wekelijks voor structurele zichtbaarheid. Aan de hand van maandelijkse interviews spreken we samen de nieuwe content door. Verder regelen wij alles voor je. Niet alleen tekst en beeld, maar ook de plaatsing van de berichten. Het enige wat jij hoeft te doen is de door ons geschreven content te keuren.
We hebben verschillende abonnementen geschikt voor ZZP’ers, klein MKB, groot MKB maar ook multinationals.
Campagnes
“Klink als muziek in de oren, bij wie dan ook”
Met goede en opvallende content op jouw social media kanalen kan je organisch een hoop mensen bereiken met “jouw eigen geluid”. Dit heeft tijd nodig, maar moet tevens structureel en goed uitgevoerd worden. Met de juiste investering in tijd en geduld, kan je echt een hele hoop mensen fan maken van jou en jouw merk.
Heb je wat minder geduld maar wil je je wel laten horen? Dan kan je met goed ingerichte campagnes toch direct op het scherm van je doelgroep komen. Ook hierbij gaan we opnieuw uit van de juiste brand om deze zichtbaar maken bij je doelgroep.
Je kan dit zien als ‘het kopen van luisteraars’ of het gratis weggeven van kaartjes voor jouw concert. Hierdoor gaan mensen naar je luisteren, worden bewust of onbewust fan en gaan sneller over tot kopen. We kunnen uiteraard ook gaan inventariseren wie er al een koopbehoefte heeft en ervoor zorgen dat jij “toevallig” voorbij komt en automatisch top of mind bent.
Dit kan op alle social media kanalen. Afhankelijk van je budget, doelstellingen en doelgroep maken wij een passend plan. In dit plan beschrijven wij hoe, wat en waar we campagnes gaan zetten om een maximaal resultaat te kunnen behalen.
Campagnes kunnen als losstaand sales & marketing element worden ingezet, of passend binnen een totaal strategie. Samen met organische elementen en eventueel andere betaalde tools kunnen we echt hele mooie resultaten behalen.
BRANDING
Een goed onderbouwd marketing plan is de helft van het werk meer informatieMARKETING
Gebruik social media niet om indruk te maken, maar om impact te maken meer informatie