“Maak op LinkedIn je eigen geluid en creëer fans en ambassadeurs van jouw brand”
LinkedIn moet je zien als één grote online beurs. Alleen is deze beurs 365 dagen per jaar, 24/7 open. Wereldwijd zijn er maar liefst 630 miljoen LinkedIn gebruikers (beursbezoekers). In Nederland zijn er 8,3 miljoen LinkedIn gebruikers. Daarmee staan wij van alle 200 landen op nr1!
Tussen deze 8,3 miljoen gebruikers bevindt zich ook jouw doelgroep. Op een fysieke beurs is het niet hebben van een smoelenboekje een groot gemis. Hoe handig zou het zijn dat je precies weet wie er ook op de beurs aanwezig is? Dat je de mogelijkheid hebt om te kijken wie de bezoekers zijn, waar ze werken en in welke functie. Binnen LinkedIn kan dat wel! Met behulp van de juiste zoekfilters kan je je doelgroep eenvoudig benaderen.

Zorg ervoor dat je een net en volledig LinkedIn profiel hebt. Zie je profiel als je beursstand. Heb je geen nette of uitnodigende stand, dan komen mensen niet aan je stand. Dat geldt ook voor je LinkedIn profiel. Maak je profiel uitnodigend en toegankelijk.
Dit en nog vele andere aspecten behandelen wij tijdens onze LinkedIn trainingen zodat jij en je team het maximale uit LinkedIn halen.
We doen alles vanuit de branding, want je MOET een “eigen geluid” hebben om op te vallen. Iedereen doet namelijk een beetje hetzelfde op LinkedIn. Vaker schreeuwen en harder schreeuwen op en al drukke tijdlijn werkt niet. Sterker nog, het kan zelfs negatief werken.
Structureel zichtbaar zijn, met een eigen geluid, bij de juiste mensen werkt wel!
Dit zal altijd beginnen met je brand ontdekken. Daarna moet je alle LinkedIn elementen beheren zoals
- Branding
- Profiel dat voldoet aan de branding en zoekfilters
- Het juiste netwerk; “groot maar gericht”
- Het algoritme begrijpen voor een maximaal bereik
- Pakkende content maken dat past bij je brand
- Maximale interactie
- Content plan
- Sales strategie
- Opvolg strategie
- Inspiratie en motivatie
- Veel Tips & Tricks!
Alle trainingen zijn
- 1 op 1 gegeven worden maar ook aan groepen
- Op maat op basis van de doelstellingen en vraagtukken
- Kunnen in het Nederlands of Engels (native)
- Bestaan uit 1 of meerdere dagdelen afhankelijk van de groep en de vraagstukken
- Kunnen online en offline
- Je ontvangt altijd de presentatie achteraf
- Van te voren besproken en alle trainees ontvangen een vragenlijst
- Kunnen in zowel training als workshop vorm
Gaan we samen op zoek naar fans?
Laat je mail adres achter en wij
nemen zo snel mogelijk contact met je op